Vecka 19

Heeej! :D
Då går man in i vecka nitton idag då..
ohh.. vad tiden går fort.. :D
första gången jag har tänkt bjuda en bild på lilla magen.. den bara växer och växer!

Den tar sig sakta men säkert.. :D på måndag e det ultraljud. och som jag längtar.. var ju x antal veckor sen jag såg min lilla slillevik sist.. ;D

nu ska jag hjälpa mamma ut man 19 flaskor läsk ur bilen:/
sen ska vi till centersyd.. lilla syster fyller år i morgon så det ska inhandlas lite till henne!
hörs sen


Puss Puss


flisis fick vara med också =)


Kommentarer
Postat av: Stina

Titta hon har tagit en bild på sin mage o sig...;-) mmm någon som sa hon aldrig skulle göra de...;-)

Ser fint ut iaf..

2009-10-28 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se