Ultraljud

Halloj!
Var up ultraljud igår.. och allt såg jätte fint ut..
fick en bild på när barnet kollar på oss och vinkar åt oss.. :D gulligt..<3
men ska ditt igen om 2 veckor , då barnmorskan inte fick in en så bra bild hon ville på vänster njure..
men det var inget vi behöve oroa oss för! skönt! =)

såg på mitt lilla kom ihåg papper att jag skulle ringa till min barnmorska som jag går till här hemma..
och jag harat verkligen att ringa.. finns inget värre.. Isch.. :(
och det blev ju inte bättre av att hon inte svara dom 3 första gångerna..
hatar verkligen min telefon skräck.. Varför måste jag ha det.. :/

men jag fick tag i henne till sist.. och ja.. jag klara mig bra.. hon hoppa inte ur telefonen för att bita mig inte.. HAHAHA..

nu ska jag göra vid stallet.. sen ska jag gå en runda..!

hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se