Trist

En anning trist dag i dag känns det som
natten har inte varigt den roligaste iheller.. sov på mammas o pappas soffa i natt..
och deras hund Zacko hade en liten körig mage i natt. . så kl 3,5 och 8 var ju uppe med honom.
varför ska han säga till mig förr?
men men.. det var bara till att palla sig upp :)

frukosten var god varefall..
fick ju ha mammas köttbullar på mackan..<3
det tycker vi om..
idag ska vi en sväng till banken för att skriva på papper.. får göra det även om jag är hemma från jobb.. handpenningen ska ju snart vara inbetald.. :D
sen kom jag med förslag på att vi kanske kunde åka till svärmor för att äta middag.. men det beror helt på hur jag mår och hur hostan är..

är verkligen jätte trött.. känner verkligen hur jag bara skulle kunna kryp ner i en varm säng i ett mörkt rum och bara somna om!

vi hörs sen!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se