ta tag i

heeej!
oh så skönt att denna arbetsdagen är avklarad! skulle ha börjar halv 4 egentligen med anna var så snäll och byta med mig
kände inte alls för att jobba kväll idag! skönt när man har bra arbetskollegor! :)

idag var det första gången på år o dag mina vovvar var hemma när jag och pierre jobbar, det har gått SUPER!
en annan jätte rolig sak är att i morgon ska vi skriva på papperna på HUSET!
ohhh.. vad jag är lycklig!!! och fan vad jag hatar lägenheter! blää..
hmmm tack o lov att vi hitta ett så underbart hus innan jag har fött!
guld värt!

funderar på om jag ska gå en lång runda med hundarna snart och gå förbi huset och kicka lite:d

längtar verkligen till vi flyttar in! :D

ha det fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se