håller på att sprika

såååå gott det var :D väldigt lyckad mat blev det.
tyvärr han ju inte älsk att äta med oss.. han jobbar än.. :( men han får äta sen
fast känner jag han rätt så kommer han inte tycka om det.
väldigt kräsen är han..
är det konstigt att man kanske inte vill laga mat till honom när han aldrig mycket om något.. ;)



Stina var även i stallet och red ut en sväng med bossen..
tyvärr kunde jag inte följa med.. för kan man inte jobba kan man inte gå med där..
även om jag hade god lust att ta på mig en stor jacka och en stor gosig halsduk..
men.. man blir ju inte bättre av att ut och gå när man har hosta och när man är förkyld..



tur är väl att man får vara ute lite.. även fast man är sjuk..
för stallet sköter sig inte själv även om jag är sjuk..

nu ska jag kolla på sveriges fullaste hem!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se