fint väder!

Verkligen jätte fint väder idag!
synd att man inte mår så värst bra.. för då hade jag varit ute hela dagen.
men just nu känns det som att jag ska hosta upp lungorna.. :/

Förresten. . i förrgår skrev vi på papperna på huset :D
så runt den 1 dec ska vi flytta till huset.. oooo.. det kommer bli så underbart mysigt :D

har redan beställt nya julgardiner från jotex till huset.. (A) jag vet! jag är jätte tidig.. men jag brukar vara i sista min.. men inte i år inte :D

dom har kommit med.. så får väl åka och hämta dom sen på ica..
annars har det väl inte hämt så mkt mera..
hmm skrev på papperna förra veckan med förlängt vik på jobb..
fram till den 6/1 -10.. men nu i efterhand tänker jag på att fan kommer jag orka jobba på länge..
bfl är ju den 25/2.. och jobba som undersköterska är ju rätt tungt redan. tänk å när man har en stoooor bulle på magen.. ja gisses..

vi får se hur det går!

ha det fint!!!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se