en bra dag

Pusst,... kom precis in från en regnig tur med Stina och bossy från skjutbanan..
precis när vi var på väg hem säger stina.. det böjar nog regna där längre fram.. sagt och gjort.. det börja inte regna längre fram utan himmlan öppna sig precis ovan på oss.. Attans.. och jag hade ingen jacka på mig iheller.. hahah..

nog om det.. måste berätta en sak..
var ju på center syd idag..
så skulle vi självklart fika på graffiti.. det är ett måste ju..
Jag och Jenny beställde en kycklingsallad.. medens mamma beställde en skinksallad..
vad tror ni dom gjorde med skink salladen..  man tror ju man ska får dom skivade eller i tärningar.. men nej.. dom tog först sallad och sås.. och sen tog dom 6 påläggs skinkor och la mitt på salladen! HALLÅ JA!

nej det var ett STORT minus från deras sida,, såg inte gott ut för 5 öre!

tog lite bilder med..




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha o du va tvungen att lägga in den fula bilden på mig :P

2009-09-24 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se