Deichmann

Måste bara ge 1000 gånger beröm till denna sko affär...
finns på centersyd här i skåne..
Som den har hjälpt min lilla syster.. som ni säkert läst är min lilla syster 17 år.. och ni vet hur allt ska vara med kläder och skor i den åldern.. men nu är det så att min lilla syster ha sko storlek 44 , ja ni läste rätt.

och hur många butiker ha sko storlek 44 till dam? INGA!

men nu har denne underbara butik kommit med så kallas xxl storlek i skor för storfotade tjejer.. och jag har aldrig sätt min syster så lycklig.. tidigare har hon fått gå i herr skor.. fula sådanna.. men nu! =) ni skulle sätt henne..  hon var som en 5 åring på julafton i butiken!


Dessa stövlar med lite klack fasna hon för dirket.. och se en 17 årig tjej som fått gå med killskor i många år.. få på sig ett par sådana stövlar.. ja man blir helt varm =)
dessutom är dom inte dyra i heller!
nej massa +++++++
till
DEICHMANN


Kommentarer
Postat av: Jenny

ÄLSKAR DOM:D

2009-09-26 @ 21:58:43
Postat av: Kattis

Det är sådana problem som man själv aldrig tänker på! Gud vad kul för henne. Förresten, du får hälsa hela familjen från mig. Berättade för mamma att du var gravid, hon hälsade grattis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se