Dagen Shopping

Såå ..
i dag har jag banne mig varit ute och shoppat.. :) och jag fick till och med min sambo på trippen..
vilket jag uppskatta väldigt mycket.. :D
Köpte stövlarna jag såg inne på Petras blogg, fast i svarta.. dom var ju bara så underbara..
men vet inte om jag kan ha dom än.. då dom är ganska varma.. får nog bli lite kallare först =)

sen har jag köpt min första mamma tröja med!
tyckte den var väldigt fin..




Något dåliga bilder.. men man ser vad det är varefall..
topen kommer från hm.. och skorna från din sko.. :)
hehe.. ser ni hur jag ligger och krallar på golvet för att få en bild på skorna.. hihi.. lite roligt ser det allt ut.. =)
nu ska jag gå en runda med dogsen.. sen är det ju snart dax för ensam mamma söker! =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack så hemskt mycket! =)

Postat av: Malin - Hockeyfruga

tack så mycket, glad jag blir:) inte illa att du fick med sambon :O fin topp o stövlarna ser underbara ut!! kram

2009-09-28 @ 10:04:18
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Kattis

Men vafanken! Jag som tänkte fråga vart tröjan kom ifrån för att den var så himla fin. Får väl vänta med det tills jag ska ha barn då ;(

2009-10-01 @ 18:26:07
URL: http://metrobloggen.se/kattisteern

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se