charmig

Är det mer än jag som verkligen har för mycket av parfymer?
Jag har så många att jag hinner inte använda alla.. tråkigt.. för som är ju inte billiga som man är lite kräsen av sig :)
men en på mitt jobb säljer från Oriflame, och man kan ju inte låta bli att kolla igenom katalogen när den ligger på personal skrivbordet..
så hitta jag dessa



Underbart söta :) det e parfym var av flaskan är gjord som 3 körsbär :)
den dofta riktigt körsbär.. ingen parfym jag skulle köpt för massa pegnar.. men den var billig och charmig.. 119 :- från oriflame.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha, ja! Man borde ha en, får alltid beslutsångest över vilken jag ska använda. I-landsproblem deluxe, men det är irriterande =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se