Är man snurrig?

Tror jag börjar bli snurrig på RIKTIGT ..
skulle fixa mat till hästarna och kom på att morötterna var slut..
tänkte ja vad fasen gör det.. ligger ju fullt med fina äpplen på marken som ramlat ner.. så jag tog en sådan påse som man lägger frukten i i affärerna.. och så plocka jag några.. både till ikväll och till i morgon bitti..
lägger som vid maten och går och göra något annat.. kommer tillbaka.. tror ni inte jag går igenom påsen ock kollar igenom varenda äpple för att se om det är någon klisterlapp på? Hello.. Nej linda nu får du ta och vakna.. sen när växte klisterlapparna på äpplena i naturen..  :) gav mig ett gott skratt sen efter iallafall.. :D

nu ska jag tömma diskmaskinen.. sen ska jag och mamma göra hennes hemmalagade köttbullar..
fy fan vad jag kommer kränga.. Älskar dom!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se