Vilket kön är mitt mirakel?

Godmorgon!
Hoppas ni haft en skön natt..
det har inte jag.. antingen vakna jag av att den lille rörde sig..
eller så hade jag två spinnande katter på magen som njöt av livet.. eller en men vått skägg.. ( elvis ) som tvunget skulle slicka mig i ansiket:)

Men förutom det så har jag väl sovigt hyfsat gott :)

hihi.. min pappa och getingar är inget bra.. ser han som så går han.. eller gör allt för att ta ihjäl dom..
men i bland lyckas han inte komma undan dom .. som i morse.. skulle ta på sig sina inne skor efter han varit ute o rökat.. och börjar svära och domidera.. ja då har en geting stuckit honom på lilltån.. och han blev som ett litet barn.. :) lite gulligt ! hahahhaa..

nog om det.. ni är säkert nyfikna om vad det blir för kön på vårat lilla mirakel..
och vi ska få en ... trumvirvel.... POJKE! =)

Ja visst.. det är en liten gosse som växer i min lilla mage.. vill bara han ska komma ut så jag kan gosa med honom =)



Här är han .. =)
ursäka blidernas kvalite.. men scannern fungerade inte så fick fota fotot med mobilen och sen lägga upp det på den vägen. men man ser vad det är varefall.. <3

nu ska jag göra vid mig.. sen ska jag och stina ut i blåsten och åka till burlöv center igen.. :)
ha en bra söndag! hörs kanske ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se