Vad bjuder helgen på?

Den som snart är slut! hihih.. =)
igår efter jobb städa jag lite i kök och vardags rum för att göra min sambo lite glad..
blev han glad? nej.. hehe.. men jag gjorde det varefall så kan han inte säga något.. :)

sen bar det till city gross för att möta upp Sharon. Det var taco idol tittande och en massa gottis som stod på schemat! och det är aldrig fel!

och i dag i pisse vädret har jag varit med Stina på burlöv center.. :) fika och kolla lite i affärer.. och jag har kommit på att jag börjar dras allt mer mot bebis kläderna! vad jag längtar efter min lille!

full fart i magen är det nu med :D
nu ska jag hjälpa mamma med middag... JAG VET jag äter ofta här.. men det e ju så gott! Och billigt :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se