v 21 <3

Gokväll!
blir ett sent blogg inlägg i dag :)
dagen har varigt bra.. jobba mellan 7.30 - 13.30..
sen skulle jag gå hem till mamma.. men det sluta med att jag hamna hemma hos sharon.. och åt massa pannkakor.. :)
vänta där tills mamma gick upp.. för att sedan be henne hämta mig.. kom hem till henne hade västa huvudvärken.. fick lägga mig.. sov lite. sen kom stina :) snacka lite skit med henne med.

idag går man in i vecka 21.. fan vad tiden går.. börjar känna av lillen allt mer tydligt! Hääärligt :)

sov gottt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mamma till lilla Neville

Grattis till bebis först och främst :) En underbar resa framför dig :) Eller du är ju mitt i den som du själv märkt :)



Ja det är smart att vänta till allt med graviditet och amning är över med operation :)

Kram

Postat av: Kattis

Hallå, var det inte vecka 16 precis? =P

2009-10-09 @ 23:15:04
URL: http://metrobloggen.se/kattisteern
Postat av: Catja

visste inte ens att du hade en blogg snäckan!!! ;) men nu vet jag!

2009-10-16 @ 13:59:19
URL: http://headshrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se