Matvrak! :)

Oh.. vilken härlig dag jag har haft det på jobb.. herregud! =)
jag har verkligen softat.. :) men jag jobba ju med Anna så det kan ju inte bli annat än bättre ;)
tog det lilla lugna.. duscha min dam.. gick på träning med en herre.. och ja.. sen gick jag till bengan för att köpa en god baguette.. Mmmmmmm.. :)

sen gick tillbaka till jobb.. softa lite till.. gjorde vid till lunch.. käka jätte god fisk :)
sen sluta man vid ett.. gick till bengan igen med Sharon och Johan.. Trevligt :) och fika lite.. tack för fikan sharon :)

känns som jag verkligen bara har ätit och softat idag.. men man måste ha sådanna dagar ibland med.
nu ska jag snart ut i stallet.. massören kommer idag.. sen ikväll.. blir det nog att gå till sharon :D och mysa lite..
eller Jp.. vill ju kolla på hans nya valp.. :D kan ju ta med mig mina vovvar så dom får leka av sig lite.. bra att träffa nya vovvar.. både för mina och för lilla valpen! som jag tror heter Gumman(?)

hur som helst.. vi hörs ikväll!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se