Vill Ha Nu!

Attans vad jag länktar till jag får hem min soffa från Nilssons i svedala .
hoppas det kommer några regniga kvällar i sommar så man får ligga lite och lata sig i den!
men bara lite.. Vill ju självklart ha sommar och värme!


Den är något bättre än den vi har nu! hihi,.  ja ni vet själva ni som varit hemma hos oss..
vår soffgrupp vi har nu är verkligen för pygmeer så denna kommer bli klar förbättring! :D

Har även varit på banken.. börjat pensionspara.. Ångest på det.. Det är hela 44 år kvar till jag är 65 år.
tänk så mycket man kommer vara med om.. med och motgångar under dessa 44 år..
vill man ens tänka på det? nej! :)

nej ut och gå en sväng kanske och sen göra stallet? Låter som en god ide!

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. :) man lär sig hihi. Krams

Postat av: Jennie

Tack så mycket :D

2009-05-13 @ 17:21:21
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack, vad kul o höra att det syns en utvecklign :)

2009-05-13 @ 21:01:59
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se