Veckans tråkigaste dag!

Söndag! haha..
fast denne söndagen har varit ganska bra ändå!
sov faktist till kvart över 9 gick upp och satte på en maskin tvätt..
först gången i vår lägenhet.. . hihi,, haft tvättmaskinen ett tag men jag tycker det e hopplöst att tvätta utan torktummlare
så det måste införskaffas.. :)

städa toa.. hall och sovrum.. fick lite gjort varefall =)
sen så kom Stina och hämta mig..
fixa stallet och sen körde vi till skrylle och gick 4,5 km.. skönt..
bamse uppskatta det nog mest=)


Candy har lite ont i bakbenen.. fan om det e fong där med.. då vet jag inte vad jag gör.. :/
och bossy har fått skit i ögat.. varför ska alla få klydd samtdigt?

nej nu ska jag äta..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se