rutiner

kvälls inlägg igen! ;)
har länge tänkt på djur och rutiner..
människor har ju väldigt mycket rutiner utan att tänka på det ibland.
Men mina djur har mer rutiner än vad jag har.
tex
bossy min häst , så fort jag kommer in i stallet så ställer han sig och kissar.
för han hatar att kissa ute.. det skvätter så mkt.. :)
lika dant får han inte sitt ensilage ute i hagen direkt på morgonen ja då står han och gnäggar och bankar på vatten tunnan till jag kommer med det.

Och mina vovvsar,, dom kan vara hur hungriga som helst.. men det ska ätas mat direkt efter sista rundan har gåtts på kvällen!
hehe.. finns säkert mycket mer dom gör som inte jag har lagt märke till men jag tycker det är ganska roligt :)
nej krypa ner till Pierre kanske..
jobb i morgon.. Mellan 08.00 - 15.00.
hoppas dagen går snabbt!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se