Paj

Halloj!
har konstaterat en sak idag och det är att det är inte bra för hjärtat att springa!
HAHAHAHAHA.. tänker säkert många.. hmm..  Jag och syster
eller det var syster som kom med den briljanta iden att vi inte skulle ut och gå utan vi
kunde ju jogga istället.
Visst tänkte jag.. det kan vi ju göra.. men vi får ju gå , jogga , gå , jogga  ni fattar.
men nej , Jenny satte fart och kom flera meter ifrån mig.. skulle vi inte jogga?
så jag satte på ett kål jag med för att hinna med.. men det sluta med att båda var döda efter halva rundan! haha
nästa gång ska vi jogga.. inte springa! :)

nu i eftermiddags har jag gjort rabarberpaj och björnbärspaj!
så himla gott! ...
snart kommer Pierre och vi ska till Svärmor o svärfar och äta grillat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se