OoOoOoH!

Blev ingen bra start på denna morgon.
tänkte jag skulle komma upp i tid i dag.
satte klockan på 07.00.. sen 07.30. . tänkte att jag får senast gå upp kl 08.00..
är klockan ringt 07.30 ringer min hemtelefon. Jag tänkte är det en dum telefonförsöljare nu
sen slog det mig. Fan är det jobb som ringer och säger att jag måste jobba fast jag fått semester.
mycket riktigt var det jobb som ringde. Dom trodde jag hade försovigt mig.. Skulle ha börjat 07.00 idag men tog semester.
då hade dom glömt skriva ersättare på min rad.. + att dom inte skrivit att min ersättare skulle jobba mellan 08.00-15.00
suck.. tur att det löste sig varefall.. kanske var tur att jag kom upp ändå.. blev ju pigg på kuppen. annars hade jag väl legat och ställt om klockan hela tiden så hade klockan blivigt 10 ändå! :P

nu sitter man här och kollar på vakna med the vois.
snart ska jag gå ner till Ica och köpa lite gott pålägg.. sen till bengts och köpa frallor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se