mycket gjort!

Så mkt man har fått gjort idag..  :)
eller jag och jag... hmm Stina kanske man ska säga.. hiihh
Jag HATAR att måla.. kvittar vad det är..
i detta fallat var den hinder stöd och bommar som skulle målas..
hitta massa söta färger bland pappas färgburkssamling. . . HAHA..

igår kväll skulle Pierre bara hem till en polare och dricka kaffe.. men när jag ringde så visade det sig att han satt och blev tatuerad.. haha..
snart har han tatueringar över hela sig!
men men!!
nu ska jag åka hem!
natti!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hehe ja de var tur du rätta de till Stina...;-)

Men de var trevligt vilket som. O bra blir de när vi e helt klara...Även fast du inte tycker de e skoj...;-)

2009-05-22 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se