Mina Kisebebisar

Helt glömt bort att berätta att i förrgår
när mamma och pappa skulle ta ut blommorna från vintervilan så hörde dom något pipande.
det visade sig att en av våra katter hade fött 2 små kiseungar.
först visste vi inte vem som var mamman av våra två vuxna honor.. men sen förstod vi att det var min katt Fanny.
tyvärr hade hon lagt dom på ett sådant konstigt ställe att hon inte hade kommit upp till dom igen..
så dom var riktigt kalla när vi hitta dom.

sen ena dog efter några timmars försök att få upp värmen och den andra dog igår.
Jag tror hon visste vad som skulle ske... legat så kalla så länge är ju dödsdömt redan från början!
men vi gjorde vad vi kunde med dom små liven!

nu till något roligare..
Vilket härligt väder vi har det här i landet idag! helt underbart måste jag ju bara säga!!
gick upp i tid idag.. släppte ut hästarna fixa till där..  så allt är klart nu kan man bara njuta resten av dagen
tänkte jag skulle ta en promenad med hundarna med.. det uppskattas alltid.. :)
sen ikväll ska jag och Pierre till Eslöv för att grilla!
det ska bli gott gott...

sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se