Hund utställning i Hässleholm

tror nog inte jag har gått upp så tidigt på min lediga lördag.
gick upp kl 06.00.
och 06.15 var jag nere på bengts kondis för att köpa frallor till mig som jag skille
käka innan det var dax att bli hämtad.
var nog en av dom första som handla där för dagen
bullarna vara alldeles varma! riktigt goda var dom.
för er som inte vet åkte jag med sharon till hundutställning i Hässleholm!
det var riktigt roligt! mkt skratt..
hennes pappa var dö go och har världens humor! =) sådant tycker vi om!
blev en väldigt lyckad dag..

Köpte en rosa gris som knorrar.. sen döpte vi själv klart till sharon.. ;) hahaha..
nu sitter man och kollar på melodifestivalen..
lika tråkigt som vanligt.. :P om man får säga så?
ja det får man!!!

imorgon ska det tvättas.. WOHOOO... not not not..
men det måste göras!

Sängen kallar.. Natti

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv; Ja, visst är den supersnygg!

Det är ju bra att alla inte har samma stil (:



Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se