Helt slut i rutan

Idag är jag verklige helt slut i rutan.
Ligger hemma med 39 graders feder och har även haft ullrik på besök..
igår var även en jobbig dag. kände igenom min katt Fanny som fick ungar för några dagar sedan, och upptäckte en "kattunge" i magen som hon inte fick ut. och vi som inte har henne försökrad och hon är så pass gammal 12 år.
så var det bara avliving som var alternativet. så hela gårdagen samt imorse gick ju till att gråta.
så idag fick min sambo en tid akut till djursjukhuset i malmö..
och hon sa det glatta beskedet att det inte var en kattunge utan att det var en tumör.
Jag blev så glad.. tänk att man kan bli glad över att ens katt har en tumör? helt sinnes..
så hon slapp bli avlivad.. som vetrinären sa hon mår toppen och är hur pigg som helst så hon kommer säkerligen leva några år till smärtfritt! :D

happy happy.. <3 min lilla Fanny betyde väldiggt mkt för mig och jag är glad att hon kan vara med mig något år till!
eftersom hon skötte sig så bra hos vetrinären fick hon sin älsklings rätt.. horngädda som pierre har fångat :)

resten av dagen har gått till att sova.. och åter sova.. vill bli frisk till helgen.. när man väl är ledig vill man inte ligga sjuk..
nej nu känner jag att det är dax att lägga sig igen..
god natt med er!



Ligger med lite mys ljus i sovrummet!
det tycker vi om! :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Jaså hämta medicin? Det var någon som sa till mig att hon inte hade några problem med benet eller någonting annat... Förmodar de var mot infektionen hon hade i sitt ben som ni fick medicin till... eller...

2009-05-15 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se