Grill mys:)

gokväll..
ikväll har vi varit och grillat hemma hos therese , pierres stora syster.
även sofie var med hans lilla syster.
Trevligt måst jag säga..
pierre hade gjort grillspett till mig och han.. kött spett till han och kycklingspett till mig..
mina kycklingbitar var inte mkt att hurra för.. och paprikan hade krymt så jag vet inte vad.. hihihih..
men det var gott ändå!

nu sitter vi och myser i soffan!

ledig i morgon med.. skönt!
Pierre har precis börjat sin 2 veckors semester, din gris! =)
fast jag skicka ett mejl precis till min chef och fråga om jag fick semester 4 olika datum.. får jag det så har jag med
semester i 2 veckor..
hade ju varit trevligt och haft det samtidigt som sin sambo eller hur.. =)

imorgon ska jag köpa lite nya blommor att ha utanför ytterdörren..
kommer bli fint ska ni se!

nej sova kanske? det är en dag i morgon me..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se