Godmorgon

Vilken trisst morgon det är här i Staffanstorp i dag.
grått och trist..

sitter hemma hos mamma & pappa nu.
gav hästarna mat för en stund sedan, ska snart ta ut dom  tänkte jag.
men jag ska försöka få upp mamma som ligger och snarkar här i rummet bredvid mig.
hon får kolla på bossys ögon.. ser inte alls bra ut :/ tycker inte om när mina djur inte mår bra..

tvättar lite även idag.. ibland tycker jag att jag inte har några kläder alls..
men kollar man på tvättmängderna och i mitt skåp så har jag ju kläder för varje dag i ett helt år utan att tvätta,,,
överdrev lite kanske men det är inte långt ifrån..

ska hjälpa mamma lite med städning.. sen ska vi ta en sväng till Ikea med..
innan jag börjar jobba kl 16.00 - 21.00
kort tag.. men det är skönt!

hörs sen!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se