Fredag Fredag Fredag weeiiii

Inte mycket att hurra för min del för det är min jobbhelg som bara kallar på mig :D
idag ska jag jobba mellan 16 - 21 så jag kommer klara mig utan problem!
idag kl 16.00 startar även årets bonnamarknad i staffanstorp.. hihi.., det var den roligaste höjdpunkten när man var liten.. när man äntligen fick pringa ditt själv med sina kompisar.,. och man var så flitig hemma innan denna helg så man kunde tjäna lite extra pengar!
Det var tider det.
Jag sjäkv tycker inte det är lika roligt längre då jag bor precis under öltältet!
tur är väl det att jag fick semester på lördag.. för börja kl 07.00 i morgon och ha öltältet full smockat under sig hela natten ingen bra kombination..

nu ska jag käåka lite frukost tänkte jag!
hoppas ni får en fin dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se