Ensamt

Sitter här med Datorn i knäet i sängen.
Pierre han bara lämna mig för Marcus och Öl ikväll! snällt :P  (A)
nej men skämt och sido.. visst ska han får ha kul.. men hur skoj e det att ligga och sova själv?
inget roligt alls.. men men.. någon gång får man ju göra det.. och i dag är det en sådan dag.

kolla först på spårlöst ikväll.. han precis hem.. trodde det var mellan 20.00 - 21.00 men helt fel.. tur jag gick in och kolla på tv.nu annars hade jag missat det även denna gången..

och nu kollar jag på ballar av stål!
hade en bra dag på jobbet varefall.. jobba med Linda och Caroline!
fast vissa hade ju kunnat hjälpa till lite mera.. men så är det alltid!

nej .. nu ska jag stänga av datorn.. natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se