all day long

Hade en Stinis o Lindis dag igår.
Igen kan grälla som vi.. och efter måste man ta igen det med lite skojsigheter! :P

vi körde runder lite.. .. sen laga vi god kyckling.. ovanligt? nej
sen köpte vi VÄRLDENS godaste glass!
oh.. den var så underbar att det inte går att beskriva! mumma!
sen måla hon mina naglar.. jag e så usel på det.. men det blev verkligen jätte fint..
typ hallonröd är det.. känner mig verkligen sommrig :D

synd bara att man inte får ha målade naglar på jobb på grund av hygienen..
men man får väl vara fin på helgerna då! =)

kände även på Happys mage som bara växer och växer..
kännde dom små liven sprattla! ohhh..

nej nu ska jag ut i solen igen!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se