2 av 3 usla

Gokvällens!
Är ju bonnmarknad här i staffanstorp denne helgen.
så där har man gått några runder i dag.. Hittade inget. lika bra det för man slänger ju bara ut massa pengar på skit.
sen kom Stina hit och vi lagade god middag.. grönsaksbiffar med tillbehör. . var jätte gott!!
sen har vi druckit lite gott med.. alltid trevligt..

nu sitter vi med lite chips och dippa.
har hyrt 3 filmer.
GAG: En riktigt B film.. som vanligt när Stina väljer! 'hahha*
Rachel Getting Married: Inte den bästa måste jag säga..  tyvärr var det jag som valde den!

och snart ska vi se Mirrors som jag sätt lite av som jag sedan stände av för den var lite väl kyslig.. men i dag ska vi se hela! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

hehe ja vist hittar vi något kassa filmer alltid... men man kommer ju inte ihåg vilka de e man egentligen vill se när man väl står där o ska hyra något... Men 1 av filmerna var ju iaf lite sevärd... Men håller med de två första var bara ett par B-filmer.. kassa kassa kassa...hihi men hade trevligt ändå så de får vi göra om igen ju...

2009-05-10 @ 02:53:15
Postat av: Sabbe

Inte varje dag man ser dig ;) adda mig gärna på msn: [email protected]

2009-05-11 @ 16:06:11
URL: http://miekov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se