Tadaaam!

Äntligen tillbaka!
hihihihi... oh vad jag är dålig på att skriva.. men det är verkligen jobbigt att få blogg torka.. :)
lite roliga grejor har hänt och dygt upp.

för ca en vecka sedna fick jag reda på att jag var Gravid :) sann lycka.. men jag har inte förståt det än! =)
i fredags gick jag in i vecka 9. så än är det nytt och osäkert. men jag hoppas innerligt att det kommer gå bra =)

får se hur det går med bloggandet framöver! som sagt.. blivigt väldigt dålig på att blogga!
ha en fin kväll!

// L

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Grattis till graviditeten:)

Postat av: barnshoppingbloggen - VINN leksaker för 300:-!

Välkommen till barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

2009-08-04 @ 22:05:28
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se