Tråkigare

Tråkigare dag har jag nog inte varit med om på länge!
Finns inget värre än att vara sjuk.. Orkar inte göra något under en längre stund kan inte går ut..
kan ingenting..
fast en sak måste jag göra och det är att fixa och göra rent till hästarna! Dom kan man inte hoppa över .. kvittar hur sjuk man än blir.. både bra och dåligt.. man kommer ut och får lite friks luft.. men man kan även bli mer förkyld!

Fick mejl från chefen och mitt vik blir inte förlängt efter sista mars.. men vad fasen gör det? man tjänar 100 gånger mer på att vara tim.. även om man inte har en säker inkomst.. men men.. jag tycker det är skönare att vara tim på ett sätt faktist!

ikväll är det ju lets dance! Älskar det pogramet.. ska även be älsk att hyra film till mig.. kvällen går så mkt snabbare om man har något roligt att se på.. även lite chips o dippa får han handla.. lite gott och onyttit får man käka när man är lite sjuker.. :)
fika med mamma.. sedan göra stallet  och sen vila igen!

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se