Snö i skåne...

VÅR KOM HIT!!!

väldans tjat om att våren ska komma.. men jag vill ju..!
hmm.. dagen blir aldrig som man planerat.. varför vet jag inte :)
vi skulle ju bara lite snabbt till stallet och sedan till Eslöv för att käka..
men ikke.. först blev det malmö för pierre skulle kolla på lite bilder hos polisen efter misshandlen..på vägen till bilen sen såg vi att där låg ett espressohouse och jag som är TOKKÄR i deras frapino choklad så tänkte vi att vi snabbt skulle in om där och köpa en sådan till mig och en kaffe till Pierre... men som vanligt var donm SLUT när jag kom..
och mitt sug tala för sig själv så vi fick köra in om burlöv center för att kolla om dom hade där.,.
visst hade dom det! Gudans gott!

sedan fick jag springa upp till lägenheten för att hämta dogsen.. medens Pierre stack in om ica för att hämta ut hans iron maiden skor han beställt.. snygga var dom faktist.. men han får inte ha dom när han går med mig! tihih..

sen äntligen kom vi iväg till eslöv..
Vi käka höna med curry och ris.. och sen åt vi en semla.. min första i år faktist.. =)

och nu sitter jag hos mammsen o pappsen.. ska sova här tänkte jag..
Pierre jobbar för fullt med att ploga snö...
jag menar.. kan det sluta snöa?



ska sova nu!
natti..
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se