Semester

Godförrmiddag! =)
idag tog jag semester.. verkligen jätte skönt.. ibland behövs det verkligen..
eller ibland? alltid.. känner mig alltid trött nu.. skulle inte vara helt fel med lite sol och vår nu..
så att man kan få lite energi.. så man kan känna sig mer motiverad till saker och ting..

gick upp i tid i morse.. gick en lång runda med hundarna.. dom tyckte det var jätte härligt.. lite roligare att gå med mig än Pierre kan tänkas.. han går bara pyte runder som dom har gått så där hundratjugoelva gånger =) haha
 efter det hoppades det lite i sängen så hjärtat skulle vakna.. det sägs att man inte ska väcka björnen som sover.. men som vanligt utmana jag ödet =) ler..
 
han fixa bullar och pålägg efter många om och men.. och jag koka ägg och fixa kaffe =)
nu har han lagt sig igen och jag väntar på att vi ska dra och fixa stallet..
sedan bär det av till Eslöv där svärmor och svärfar bor.. =)
ska käka där idag.. även gå en promenix i skogen!
allit lika härligt!!



haha.. vet inte vad jag håller på med på bilden? äter något surt gör jag varefall
förresten.. ska bli blond igen på söndag! lycka!!!

hörs ikväll..

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se