Gårkvällens film

Igår satt jag ju alldeles ensam hela kvällen så jag bad Pierre hyra två filmer till mig innan han stack och festade.
det blev Patrik 1,5 och Selma
båda två handla om homosexuallitet .. blev två filmer om det av en ren slump!

men Patrik 1,5 var verkligen en bra film.. skrattade många gånger.. =) Gustav skarsgård spelar verkligen bra och han såg så himla kär ut =) riktigt bra och gullig film faktist! att så fel kan bli så rätt..

Sen Selma var också bra.. den var inte rolig men bra. jag har alltid undrat vem hon är som sitter på vår tjugolapp är.
man vet ju att hon är författare och har skrivigt om gåsapågen Nils och att hon bodde i värnamo men mkt mer har
jag faktist inte vetat.. så jag tyckte det var en intressant film faktist!



Och om Lets dance.. ÄNTLIGEN åkte Carl-Jan ut.. det var ju inte en dag förtidigt eller hur..
annars i dag har jag bara sovit bort dagen.. febern börjar ge med sig.. nu är det bara förkylningen kvar..
ska ta på mig ordenligt nu sedan ska jag ta o fixa stallet tänkte jag!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se