full rulle

Gokvällens!
full rulle i lägenheten ikväll..
sluta tidigt i dag.. riktigt skönt.. även om jag sov bort eftermiddagen på mammas soffa..
blir så sur när jag gör det.. kunde ju ta mer vara på dagen.
just nu sitter Älsk och Berg och spelar gitarr möget.. :P
dom är ju inte lite hög ljuda.. känner mig som en tjatig morsa som sändigt säger sänk ner musiken.. ssänk ner på tonerna.. jag vill inte ha klagomål precis.. :P

imorgon ska man upp i tid.. fixa frulle och ut med hundarna.
sedan blir det till att fixa nytt ute täcke till Bossen!
sen är det Eslöv som gäller.. =) middag hos Hillevi så klart! =)

nej nu ska jag kolla lite på pågarna sen ska jag minnsan gå o lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se