Fredagen den 13

Tror ni på det?
att det bär otur med dig en dag som denne?
jag tror ju inte så värst mkt på det, men man vet ju aldrig =)
Igår efter jobb så fick jag väldans ont i ögonen.. och då som vanligt så jag till mamma det är inte lönt att jag tar någon huvudverks tablett för det är ögonen jag har ont i.. sedan bar det vidare till huvudet.. och då hade jag så ont att jag bara slängde mig på soffan hos mamma.. tur var väl det att vi hade gjort vid stallet innan..
efter under huvudvärken kommer illa måendet..
jag har inte spyt på över 3 år,, för jag tycker det är så vidirgt.. han varken höra ljudet eller se det av någon som spyr.. det söker verkligen mig.. mamma sa till mig att du det är bättre du spyr än att hålla igen.. men jag vägra..
men till sist gick det inte.. hade knappt ätit något så det kom inte väldans mkt.. efter allt så var det precis som jag var någon helt annan stanns.. allt bara släpte.. måste fixa piller för detta.. detta vill man inte vara med om fler gånger..

inte så intressant.. men änd¨å..
har varit på hgb med Candy idag.. fick beskedet att jag ska börja skritta henne var dag i 30 min,,
och att jag kommer kunna ride henne utan problem till Sommaren! =) lycka på det fan i mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se