Febern stiger

Just för tillfället är det någerlunda.
det jag inte tycker om med att ha feber är att det går upp och ner.. man blir varm och man blir kall..
inte nog med febern så är jag riktigt förkyld.
åkte med Pierre till mamma i morse.. lättere att vara där med hundarna om man är sjuk så slipper man gå ut och rasta hundarna i byn när man ser ut som jag vet inte vad.

somnade i soffan med öppen mun då jag inte kan andas genom näsan.. har aldrig varit så teppt.
och när jag ligger där med öppen mun tror ni inte Akita ( vovven ) kommer in med hela nosen och ska pussa mig i munnen.. Jag har aldrig forit upp så snabbt någon gång.. =)

kolla även på vakna på kanal 5.
där dom testa GB:s nya sommar glassar..
när ska dom komme med något nytt och spännande?
var gammla klassiker som dom bara bytat form eller smak på.. Jag vill se något nytt bli överasskad!

nej nu börjar det snurra igen.. sängen el soffan kallar väl igen!
take care
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se