Deligeringsprovet

Så skönt.. halva är avklarad.. jag förstår inte varför jag stressar upp mig så där..
man mår inte gott av det och ändå gör man det.. varför gör man så mot sig själv?

fixa medicin, rektum , vaginalt och inhalationer...
så e det bara insulin sårvård och linding som är nästa gång..

man kan allt men jag har så himla svårt att formolera mig.
tur jag hade Laila med mig då gick allt mkt smidigare.. =)

igår var det trevligt.. var först hos Hillevi o jan..
åt mat där.. sen åkte vi på kaffe hos Sandra och måns..
mkt trevligt.. men jag blev lite svett när Elvis bajsa på sandras ko matta..
hahah.. aj aj..

i övrigt mår jag inte allt bra.. ögonen kliar.. näsan rinner och ät täpt på samma gång..
och jag är allmänt krasslig.. varför ska jag alltid åka på sådant mojs?

nej om jag mår så här i morgon + lite värre så blir jag fan hemma...
Är aldig hemma från jobb och det har ledt till att jag aldrig blir frisk på länge utan att det tar 100 gånger längre tid..
men målet är att bli bra till i morgon.. hatar att vara sjuk!

ska ev till jula med mamma,pappa och Pierre nu, :P

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se