Allt i allo dag

Idag har det verkligen varit en allt i allo dag..
har inte gjort något specielt men ändå gjort en hel del..
först var jag med syster på ungdomsmottagningen.. fixa lite saker..
sedan drog vi vidare till Graffiti med mamma och käka frulle..
inget hade ju öpnnat än.. :P
sen gå lite i affärer in om apoteket vid donkan och hälsa på Jenny.. herre gud vad längesedan det  var! kul att träffa dig!
hem till mammsen.. fika lite.. kolla på filmen Gökboet väldigt bra film får jag säga.
sen fixa jag lite i stallet.. pappa och jag körde en sväng hem till mig. skulle kolla på min tvättmaskin
bla bla bla.. känns som jag bara rabblar upp massa goja.. men det var min dag fram tills nu varefall..
nu väntar jag på mauud..  sen ska jag gå en låååång runda i snön.. =) mys tycker jag..
synd att det är små flingos bara.. dom sicktar sig rätt in i ögonen! :P






bjöd på lite bilder med :)
så nu fick ni se mitt hår med.. lägger upp bättre blid senare i veckan!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh va´kul att du tycker jag har en trevlig blogg :D Tack tjejen !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se