Sovmorgon?

Trodde jag ja!
trodde jag skulle jobba kväll idag , men dom på jobb tyckte något helt annat..
gick inte och la mig förrens 01.00 något igår kväll.. för jag skulle ju inte börja förrens halv 2
men 08.04 ringde mobilen och jag svara
- mmjaa hej det är Linda *helt yrvaken*
-Hej det är moa från Pilegården , tror du att du kan ta morgonpasset istället för kvällspasset..
-fattar inget men säger ja det kan jag , jag kommer om en halv timme
- super säger moa och lägger på luren

1 min går och jag sätter mig upp i sängen och kolla frågandes var fan jag är..
Visst fan jag har sovigt hos mamma och pappa..
och jag skulle vara på jobb om en halvtimme? helt galet!

tar nästan en halvtimme bara att cykla till jobb från mina päron.
och hade jag en cykel där över huvetaget?

snabbt upp in i duschen för att fräscha upp mig lite.. snabbt ut i tvättstugan för att ragga upp lite jobbekläder *tur jag tvättar hos mamma* annars hade det varit kris.

på med kläderna ut med hundarna.. in med dom sätta sig på cyklen

08.34 exakt en halvtimme efter moa rinde mig var jag inne på jobb!
STAKT JOBBAT LINDA!
det var fan inte dåligt gjort av mig! hhahahaa..
helt galet!

nöjd med dagen.. nej nu ska jag hem och laga lite middag hade jag tänkt.. Bebis magen börjar bli lite hungrig.. hihih!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se