Mys i limhamn

Har varit och gått en lååång runda med Stina och hennes vän Patrik i dag på limhams fältet.
var rikigt mysigt och riktigt varm!
men efter att jag fick min pigelin så var det inte lika farligt längre :D

hmm skulle ju laga mat till Älsk igår.. skulle ju bli chilli con carne.
det blev sååå gott.. och alla märkte av att det var massor av vitlök i förutom jag Pierre och jenny som åt det. HAHA.. illa
men det blev uppskattad mat varefall
skulle äta lite rester till lunch i dag tänkte jag... när jag hade kokat nytt ris och värmt chillin och börja äta fick jag för mig att bönorna såg ut som förväxta fästingar.. ischh... kan nog inte äta det på ett tag! HAHAHA..

idag ska jag läga innelår file! mmmmm GOTT!!!
får se om det blir samma hit som igår =)

annars har jag världens bästa lillasyster just för tillfället och svättar all min tvätt...! och dom som känner mig vet hur MKT tvätt jag har!
hon är min ängel!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se