Härliga lördag! =)

blev inte klar med städningen igår.. pust...
hur kan man ha det så rörigt som jag :P hiihihi.. men men.. snart är det ett minne blått.. =)
jag och mamma ska på det idag igen!

hmm funderar på vad jag ska laga till Pierre idag!
han klagade på att jag aldrig lagar middag.. hmm
kanske finns en anleding till det.. JAG SUGER PÅ ATT LAGA MAT!
och jag är varken intresserad av det + jag har ingen fantasi på vad man kan göra iheller!
MEN jag ska ta mig i kragen.. jag ska laga mat.. och fasen ta honom om han INTE äter min mat då! HAHAHAHHA..
tänkte göra chilli con carne i dag.. =) hur det nu ska gå.. men man får väl slänga i lite hockos pockos så får det bli bra =)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se