Gässssp!

Godmorgon!
Hata söndag i dag då! ohhh.. vad jag inte tycker om söndagar.. men vad gör man liksom?
har inte sovigt bra alls i natt..
tänkte jag skulle gå o lägga mig någerlunda bra i tid... ja mig vid halv 12 kanske.. men sista gången jag kolla på klockan var hon lite över 2 :/
jag som tänkte jag skulle gå upp tidigt.. men det blev kl 9 varefall.. inte helt fy skam kanske :)

Har kollat på ett radhus,, som är en bostadsrätt..  här på internet.. har blivigt helt fast för den och vill verkligne ha den..!
Pierre skulle ringa mäklaren i dag.. och pappa skulle ringa sin bank man i morgon som var så bra..

älskar den lägenheten vi har nu! men Fan.. det är lite trångt med 2 stora hunder och ett litet barn som ska leka ruset av sig  i vår 2 ½ kan jag tycka.. :/

ni får hålla tummarna för mig... weeiii..  ( jag hoppas alltid för mycket )

idag har jag tänkt vara SKIT duktig.. jag ska städa mammas hus!
hon är inte hemma så då tänkte jag göra det till henne..
hon kommer bli så jävla glad så det finns inte.. Ler!!

hörs sen!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se