Bokat och klart!

Så, nu har jag bokat  en tidig ultraljudsundersökning
 i malmö! känns mycket bättre .. ska ditt på tisdag morgon!
hoppas på att se mitt lilla mirakels hjärtat slå!

jag kommer bli helt varm i hela kroppen när jag ser det,
vill få bekräftat att det är något där.. hihih...  man vågar knappt tro det nu..

nej om man skulle ta och krypa till kojs sen.
blir en tidig dag imorgon tänkte jag. ska gå en promenad innan det blir allt för varmt sen vid halv 2 är det jobb som gäller! =)
hoppas på en lugn kväll på jobb i morgon!

god natt med er...
ska springa ut och checka hur det går för älsk med bilen.. fixar med neonljus o grejer! hihihih...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Glad för din skull gumman :)

Hoppas allt är bra med bebisen, vilket datum ska du dit? spännande :)



Puss

2009-08-08 @ 14:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se