Bingolotto

Hejhej!
såååå dålig på att uppdatera.. jag vet.. ni behöver inte säga det :)
idag harj ag och Pierre varit hos sharon och johan och spelat bingolotto.. första gången för mig!
var faktist lite trevligt en söndagkväll om man inte har något bättre för sig..
men hade 8 lotter totalt.. 2 var och ingen vann något.. det kallar jag dåligt!
men men..

min jobbehelg är även över! såå skönt.. men om 2 veckor e den där igen,, hmf.. =)
annars rullar det på som vanligt.. magen har börjat synas ordentligt.. hihih...  finns på alla normala tröjor..
tur det är lite inne med oversize tröjor.. slipper man gå med magen i vädret =)

hittat många trevliga graviditets bloggar..
synd bara att alla ska föda snart! hahaha..
men kanske hittar någon som är lika långt gånget som mig snart? kan alltid hoppas! kul och dela tankar med någon!
ha en bra söndag kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se