Alltid vid sidan om en

Kolla på en film nu ikväll Marley & jag.
en trevlig film får jag säga.. men är det kom till slutet och Marley blev gammal och inte kunde stå på benen och
var tvungen att avlivas var det inte lika rolig film.
Nästan exakt samma sak hände min lilla Dixie för 5 år sedan.. och det var verkigen hemskt.. att se.. och jag fick upp massa bilder i huvudet hur det utseplade sig.. tårarna kom i mägder.. och Zäta kom och skulle trösta mig.. även lilla Elvis!
dom är för söta mina vovvsar! Älskar verkligen er!

Nog om det sorliga! Min sambo Pierre fyller faktist år i dag!
Grattis på 21 års dagen du gammle man! :)

var hemma hos svärmor och svärfar och åt middag.
även Pierres mormor och morfar var där.. och farmor och hennes man.
trevligt när man träffas alla lite då o då :)

Börjar bli lite nojig över detta med graviditeten. går in i vecka 12 på fredag. Visst bra kan många tycka då minskar ju risken för missfall.. men det finns dom som har gått långe ända in i vecka 18 och kommit in på sitt första ultraljud och upptäkt att fostret har legat dött i magen länge..

hmm det har knytigt sig lite i min mage över att  det kan hända en!  :/ usch hemska tanke..
så jag har faktist bestämt mig. jag ska kontakte dom där Emma ultraljud i malmö och göra ett tidigt ultraljud!
Jag vill se min lilla bebis ås den mår bra och jag vill höra lilla hjärtat slå... <3

nu ska jag sova!
nattii..// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se