3 år med hjärtat!

Idag 090806 firar jag och hjärtat tre år!
TRE år,, kan knappt fatta det... tre år är väldigt länge kan jag tycka!

tyvärr kan det inte firas på jag jobbar kväll idag... :/
men men.. vi år gott igår och åt från resturang för ett par dagar sedan och sa att vi fira så.. det är ju inte mera med  det! :D


Första bilden på oss.. när vi var i min sommarstuga.. <3 den dagen kommer jag aldrig att glömma
!


denne dagen firade vi vår först månads dag tillsammans.. det var i Turkiet!
helt oförglömligt det med <3

Lycka lycka =)
tack för dessa tre underbar år då vi både haft med och motgång.. men vi har klarat allt!
Älskar dig Pierre!

Kommentarer
Postat av: MISCHA

grattis på 3års dagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se