vilken förmiddag!

Halloj!
vilken förmiddag vi har haft här i staffanstorp i dag :)
som vanligt har jag haft mycket att göra..
gick upp tidigt för att åka med Pierre till mina päron så jag skulle kunna fixa stallet innan jag skulle iväg
på möte med chefen. fick lite nya tider till mitt nya vikariat..  även löneförhandla igen.. jag är så usel på det.
fan varför kan jag inte vara lite tuffare liksom!
ska höra lite med arbetskamraterna hur mkt man vågar höja.. chefens förslag..  :)
Du måste tuffa till dig Linda.. jaha? men om man inte har någon anning om vad kan höja till är det inte så lätt att höja.. :S

men men..
om 45 min ska jag börja jobba.. .. 13.30 - 22.00.. Yeah! kommer nog överleva även denna 22 turen.. lika så imorgon!

nej nu ska jag bädda sängarna.. tömma diskmaskinen.. kanske dammsuga lite i köket.. sen ska jag pysa!
ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se