Valborg

Gokväll!
Jaha, jag antar att alla är ute och super just nu.
Alla fjortisar springer omkring fulla och glada!
och själv sitter man här på jobb.. slutar på 45 min :D
har fruktat dessa 22.00 turerna.. men nu är det nästan helt okej att jobba dom.
Konstigt ändå.. man måste utsättas för dom för att klara av dom. 
ganska skönt att jobba denne kvällen. Har aldigt tyckt om valborg.. tycker det är en helt meningslös dag.. en dag som dom bara kommit på för vi ska ha en andledning till att supa till det.
nej denne dag kan dom ha för sig själva.. Kan jobba kväll varja valborg :P hehe..

Var ute och red innan. Jag tog Candy och Stina tog Bossy..
gick hyfsat bra fram till Candy skulle visa upp sig och börja trava.. efter det fick hon ont i hoven.. hoppa av och ledde henne resten av biten... men smärtan verka ha avtagit när vi kommit hem.. Skönt!

nej nu ska jag tömma diskmaskinen och lite annat!
ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se